Klachten melden


Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. wij raden u aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar kleinuniek@outlook.com.

onze producten zijn hand gemaakt. Het kan altijd voorkomen dat er toch iets niet helemaal naar wens is. Wij zouden dit dan graag met fotos en een duidelijke beschrijving willen ontvangen op info@kleinuniek.nl of op onze outlook mail zoals hierboven beschreven. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op over een eventuele afhandleing.

De verzendkosten van u als koper naar ons van klein uniek zijn voor u zelf. Mochten wij het item kunnen herstellen en weer terug sturen naar u of een nieuwe item voor u moeten maken zullen wij dit voor u gratis retour zenden en nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Wij doen zorgvuldig ons best om bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Bestellingen die op werkdagen voor 13.30 besteld zijn, en voorradig zijn (dus online op de website, zonder vermelding nabestelling) proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
Het lukt ons echter niet altijd deze afspraak na te komen. Producten die niet voorradig zijn maar nog moeten gemaakt worden, bijvoorbeeld wanneer u via onze social media besteld. zal de levertijd maximaal 14dagen zijn voordat wij uw pakketje versturen. zodat wij ook de tijd hebben op het product voor u te maken. (u wordt altijd op de hoogte gehouden)

Mochten en producten op nabestelling besteld worden krijgt u altijd een bevestiging mail met onze afspraken. en houden wij u op de hoogte over uw bestelling.

Ondanks ons streven blijven en zijn wij afhankelijk van de planning van Post NL. Helaas kan het daarom voorkomen dat pakketjes soms later bezorgd worden.